2009. február 8., vasárnap

A sztároknak bejött a netes ismerkedés

. 2009. február 8., vasárnap


Magyar Attila (43) színművész, akit a „nyuszómuszós” reklámokban láttunk a legtöbbet, az interneten találta meg a párját. Rögös út vezetett odáig, mire hosszú idő után rábukkant a megfelelő párra. Mónikának kaviárba rejtett jegygyűrűvel kérte meg a kezét. A budai evangélikus templomban fogadott örök hűséget szíve választottjának, Gombás Mónikának, már babát szeretnének.



Ernyey Béla (66) álnéven regisztrált, és koránál jóval fiatalabbnak adta ki magát. Később azt állította, hogy oknyomozó regényéhez keresett alanyokat. Az énekes sármőr azonban így akadt rá álmai nőjére. „Gyönyörű, négy és fél hónapos kapcsolatunk volt – vallotta a színész. – Erre az időre fel is függesztettem a munkát, azaz másokkal nem ismerkedtem a világhálón.”

Fotó: Simon Judit


A Dobival való szakítása után a Megasztár-nyertes Tóth Vera (23) egyedül maradt. A magányra hamar ráunt, és ő is interneten kereste a boldogságot. Vera ezt nem is tagadja, többször is elismerte, hogy regisztrál párkereső oldalakra. „Minden gátlás nélkül vállalom, hogy szoktam így ismerkedni – vallotta többször is. – Máig gyakran előfordul, hogy így teszek szert új ismeretségekre.”

Fotó: Tumbász Hédi



Forgács Gábort (61), a Szeszélyes „Pityesze” az interneten lelt társra Ildikó (50) személyében. „Két hónapja voltam magányos, amikor a lányom erőnek erejével regisztrált engem azon a társkereső oldalon, amelyen ő is párt talált magának – mesélte a Blikknek. – Sorra néztük a fotókat, és az ötvenegyediknél szóltam, hogy menjen vissza egyet. Azóta együtt vagyunk Ildikóval.”


Forrás: blikk.hu

0 megjegyzés:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Megjegyzés küldése

 
Namablogkamu is proudly powered by Blogger.com | Template by o-om.com